
DIGITOLL blir obligatoriskt 15 september 2026
Från och med 15 september 2026 blir Digitoll obligatoriskt för sändningar till Norge. Det innebär att alla varor måste deklareras elektroniskt innan de anländer till den norska gränsen. Företag som inte är förberedda riskerar förseningar och störningar i sina leveranser.
Är ert företag redo för övergången till Digitoll?
Kontakta oss redan idag, så hjälper vi er att komma igång med Digitoll och säkerställer att er verksamhet är redo inför de nya reglerna.
Läs mer om Digitoll hos norska Tullen Digitoll - Tolletaten.



